19 d’abril del 2010

maleïts papers

Avui en dia, en el temps de les noves tecnologies i estalviar paper trobo vergonyós que un paper de mida més petita que un dinA4 sigui taaant i taaant important.

El cap de la meva parella no sempre està on ha d'estar i sovint no sap on deixa els papers, que no és el mateix que perdre el papers...
I jo em pensava que remenant a la web del meu ajuntament podria imprimir-ne una còpia pero resulta que no, que m'haig d'apersonar a l'oficina, això si, en horari de matí i agafar número i esperar que me'l vulguin fer, clar.

I per altre banda, en el lloc on me'l demanen si no porto el paper en qüestió no poden fer res.

Maleïts papers i paparets!!!!!!!!!!!

La vritat és que finalment m'emprenya que la gent sigui tant poc responsable i perdi aquest tipus de papers taaant importants i no ho arregli qui l'ha perdut sino una altre persona... bé, ja ho arreglarem.

1 comentari:

  1. Si tot fos tant senzill i àgil, com explicarien tota la colla de buròcrates que ens escuren les butxaques la seva tasca.
    De vegades dubto si realment estem al segle 21

    ResponElimina